czwartek, 30 stycznia 2020

Już nie tylko Chusty Rybnik

Dawno nie nie pisałam, bo jakiś czas temu przeniosłam się na chustyinosidla.pl, ale muszę i tu kilka słów zostawić. Jak może wiecie, od jakiegoś czasu bycie doradcą to nie tylko moja pasja, ale również zawód. Zawód, który sprawia mi niesamowicie wiele satysfakcji.

Od 2013 r. kiedy ukończyłam pierwszy kurs na doradcę noszenia (kurs podstawowy w szkole ClauWi) duuuużo się zmieniło. W tzw. międzyczasie zostałam instruktorką masażu Shantala. Zrobiłam kurs zaawansowany ClauWi. Ukończyłam kurs uprawniający mnie do organizowania najbardziej kreatywnych (i brudnych przy okazji) zajęć świata czyli Sensoplastyka. Wisienką na torcie był obroniony certyfikat, dzięki któremu stałam się jednym z kilkudziesięciu w skali kraju Certyfikowanych Doradców Noszenia ClauWi. Jak się pewnie domyślacie, duma mnie rozpiera :)

Te wszystko złożyło się na podstawową ofertę Klubu Rodzica w Rybniku. Wszystko o tym co oferuję przeczytacie tutaj. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz