środa, 4 marca 2015

Drugie spotkanie Klubu Kangura w Rybniku za nami!

Koniec lutego był chustowo bardzo intensywny. Spotkanie w kawiarni w Knurowie (pisałam o nim tutaj). Potem znowu był Knurów - z mamami już na finiszu ciąży spotkałam się w szkole rodzenia (było dużo emocji, bo w końcu wylądowałyśmy w... piwnicy i z tego wszystkiego nie mam nawet jednego zdjęcia, więc musicie mi uwierzyć na słowo, że było bardzo miło). A 28 lutego był drugi Klub Kangura - oj działo się, działo ;) Ok. 20 chustujących rodziców, jeszcze więcej dzieciaków, tych malutkich i większych. Chust nie policzyłam...


Po raz kolejny było gwarno (by nie napisać, że głośno), kolorowo (się przyczyniłam moim pięknym nowiutkim i żółciutkim Echo ;p), inspirująco.



Tym razem było więcej miejsca i więcej czasu na naukę czy poprawienie wiązań (z dwóch godzin zrobiły się trzy).




Było mi strasznie miło, że na spotkaniu pojawili się świeży chustorodzice, z którymi miałam okazję spotkać się na konsultacjach.


 
W spotkaniowym stosiku (zapomnieliśmy zrobić zdjęcia wszystkich chust!!!) pojawiły się i perełki (wprawne oko już wie, prawda?).


A ja się zakochałam w pewnej nowej chuście... Ona nosi sama! Już się widzę na górskich szlakach...


Tak więc znowu muszę zbierać fundusze... Rany, zbankrutuję przez te spotkania ;) Następne już (albo dopiero) 18 kwietnia. Zapraszam!

4 komentarze:

  1. Było bardzo emocjonująco za sprawą perełek do "pomacania", które nam załatwiła Monika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na najbliższe spotkanie też coś fajnego zalatwilam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i kupilam payapa alo o tym ciiiiiii maz jeszcze nie wie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Titanium Art - Titanium Art - Titanium Art
    Titanium Art, Tetris, titanium body jewelry Tetris. A high quality art carousel designed by Tetris. Tetris is a Tetris style carousel. mens titanium earrings It's a very ecosport titanium flexible art carousel. Tets ford focus titanium hatchback are made to ford ecosport titanium look

    OdpowiedzUsuń